אלה קיאנסקי מבית חולים הדסה כלאה נערה במחלקה פסיכיאטרית והעלילה נגד בא כח אביה

פברואר 2016 - פסיכיאטרית אלה קיאנסקי כלאה שווא קטינה במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים הדסה וניסתה להיפטר מבא כוח אבי הקטינה עו"ד יוסי נקר בדרך של רמיה ועלילה. הודות להקלטת השיחה שביצע יוסי נקר הופרכה העלילה של קיאנסקי.


להלן פוסט מדף הפייסבוק של עו"ד יוסי נקר
"ד"ר אלה קיאנסקי מבית החולים הדסה עין כרם לא מפסיקה לא לאמר אמת באופן קיצוני ולא בפעם הראשונה, וזאת כמעט בכל דבר שהיא כותבת בעניין הקטינה שאושפזה אשפוז מיותר ולא חוקי. כבר היה לי מקרה קודם איתה, כך שאני לא מופתע.
אני מזמין את ד"ר אלה קיאנסקי ואת בית החולים הדסה עין כרם להגיש נגדי תביעת דיבה.
היום התברר לי כי פקידת הסעד של ירושלים, גב' רחל פקסוביץ, הגישה בקשה לבית משפט לנוער בירושלים להרחיק את האב וגם להרחיק אותי, כבא כוחו, מבית החולים.
פקידת הסעד מצטטת את ד"ר אלה קיאנסקי אשר טוענת כי אני דיברתי אל האחות בצעקות ובאיומים, איימתי בשיימינג ואיימתי לפנות לעיתונות. לא היה ולא נברא. הכל פרי מוחה הקודח של פסיכיאטרית. כל השיחות מוקלטות והיו רק שניים.
מסיפור קודם הכרתי את התכונה של ד"ר אלה קיאנסקי לא לאמר אמת ולכן הקלטתי את כל השיחות ויותר מאוחר אעלה אותם לאחר מחיקת פרטי זיהוי.
מעניין שד"ר קיאנסקי לא טרחה לצרף תצהיר שלה עצמה לבקשה. מעניין שד"ר קיאנסקי לא טרחה לציין את עובדת כליאת השווא של הקטינה בניגוד להחלטה של בית המשפט. ד"ר אלה קיאנסקי אפילו טוענהת שאני ביקשתי להאריך את אשפוז הקטינה. מאיפה ד"ר אלה קיאנסקי ממציאה עובדות?! מפחיד לחשוב שזו מנהלת מחלקה פסיכיאטרית.
כמו שאמרתי, ד"ר אלה קיאנסקי ובית החולים הדסה עין כרם, אתם מוזמנים לתבוע אותי."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה