תערוכה - "בריאות הנפש = זכויות אדם?"

"בריאות הנפש = זכויות אדם?"
תערוכה תיעודית נוקבת אודות השפעתה של הפסיכיאטריה על כל תחום של חיינו, בה ביקרו עד היום מעל 40,000 מבקרים ותורגמה ל-17 שפות
מה הקשר בין 3,000 האנשים הנקשרים מדי שנה במחלקות הפסיכיאטריות בארץ, לבין עשרות אלפי תלמידים הנשלחים מדי שנה לאבחונים, מתויגים כבעלי "הפרעות" פסיכיאטריות וצורכים תרופות כדוגמת ריטלין למשך שנים?
לפסיכיאטריה מסורת של שיטות טיפול וריפוי שנויות במחלוקת, וזה בלשון המעטה, ביניהן מתן תרופות עם תופעות לוואי קשות, קשירות של מטופלים  והפרת זכויות אדם. אין זה סוד שהטיפולים הפסיכיאטריים מזיקים מטבעם: קשירות, בידוד, תרופות חזקות ומסממות, טיפולי הלם חשמלי וכו'. אין זה מקרה שאנשים רבים חוששים באופן טבעי מטיפולים פסיכיאטריים, ומתרעמים כאשר מציעים להם טיפול פסיכיאטרי לפני שהוצעו טיפולים מתונים יותר.

לאור החשיפה הבלתי פוסקת בתקשורת של מקרי התעללות וריסון חמורים במחלקות פסיכיאטריות , החליטה עמותת 'מגן לזכויות אנוש' להציג את התערוכה לציבור בשלישית, וזאת לאחר שביקרו בה עד כה מעל 40,000 מבקרים.

התערוכה הבינלאומית, ב-17 שפות, סובבת בערים ראשיות רבות בעולם. בגרמניה, ערש הפסיכיאטריה, עברה התערוכה ביותר מחמישים ערים שונות. בתערוכה מוצגים בין היתר, 20 לוחות תצוגה גדולים ותשעה מסכי וידיאו המקרינים סביב השעון סרטונים הממחישים את ההיבטים ההרסניים השונים של הפסיכיאטריה.
התערוכה מראה כיצד הפסיכיאטריה משפיעה על חיינו הפרטיים, בתי הספר, הצבא, וגם על רופא המשפחה אשמח מאד לארח אותך בביקורך אצלנו, ולענות על שאלותיך.
תגובת  מבקר בתערוכה בשנה שעברה:
"יצאתי בהלם! בעבר התייחסתי לפסיכיאטריה כאל ענף לגיטימי של הרפואה. התערוכה שינתה את דעתי!"
מרכז עמיעד שוק הפשפשים תל אביב יפו
רחוב עמיעד 12 יפו
שעות פתיחה: א-ה 9:30-23:00
שישי-9:00-23:00
שבת13:00-24:00 -


--
יהודה קורן
דובר
 עמותת מגן לזכויות אנוש
נציגי ועדת האזרחים לזכויות אדם הבינלאומית
cchr
www.cchr.org.il
אתר בינלאומי
www.cchr.org

נייד:3350928 052
טל' 7312875 03
טלפון עמותה: 5660699 03

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה