הפסיכיאטר יהודה ברוך מנהל מוסד פסיכיאטרי אברבנאל בת ים משרד הבריאות חשוד בעבירות מין

הפסיכיאטר יהודה ברוך חשוד בעבירות מין  ,  8 במאי 2016
הותר לפרסום כי הפסיכיאטר יהודה ברוך, לשעבר מנהל בי"ח אברבנאל וממקדמי הקנאביס הרפואי בישראל, חשוד בקיום יחסי מין עם מטופלת.

הפרשה נחשפה לראשונה בכתבה ב"אולפן ששי" בערוץ 2. בכתבה נחשפה המתלוננת נגדו, צעירה בשם מאיה ברגר, שסיפרה כי יהודה ברוך קיים איתה מגע מיני בניגוד לחוק ולאחר מכן היא אף הגישה נגדו תלונה במשטרה. ברגר סיפרה: "הייתי במשבר הכי נוראי שלי והוא ניצל את זה כדי לספק את היצר הכי בסיסי שלו… הוא אמר לי: 'אני רוצה לזיין אותך פה, על השולחן, ולא אכפת לי מי ישמע'.

הפסיכיאטר ניסה למנוע את חשיפת שמו, ולשם כך ערער עד לבית המשפט העליון. אולם בית המשפט העליון החליט שלא למנוע את הפרסום.

מר יהודה קורן, דובר עמותת מגן לזכויות אנוש מוסיף ואומר: "עמותת מגן לזכויות אנוש קידמה והובילה את החקיקה האוסרת על קיום יחסים מיניים בין מטפל ומטופל, שכן יחסים מסוג זה הינם פוגעניים ולא מוסריים בעליל. כל אדם שחווה פגיעה שכזו מוזמן לפנות לעמותה על מנת שנוכל לפעול בשמו ולהביא את האחראים לדין".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה