תרופות פסיכיאטריות הורגות

מתוך סטטוס פייסבוק Daniel Wolf , 31.07.2017

כדורים פסיכיאטרים זה חרא מנסיון קיצר תקשיבו
אני לקחתי כדורים פסיכיאטרים וזה פאקינג דפק לי תמוח . זה לא עוזר בשיט , רק תופעות לוואי . ועוד מלא חרא . עד היום אני סובל מהכדורים שדחפו לי
עד היום אני סובל מהבעיות שינה (חלק מהכדורים דופקים תשינה)
עד היום אני סובל מכיוות מהשמש (חלק מהכדורים עושים תופעת לוואי ,שאתה לא יכול להיות רגע אחד בשמש . אתה נהיה כולך אדום מרגד שורף )
כרגע זה די עבר לי אבל טיפה נשאר לי בדם ..
ועוד פול דברים שבכלל אי אפשר לתאר
זה סבל שמתשך זה עינוי פשוט . אני באמת מציע לכם לא לגמור אף פעם באישפוז פסיכיאטרי , מצעים לכם ?! לא ללכת . רוב הסיכוים שאשפזו אותכם אישפוז כפוי
אלוהים לא יעזור לכם.
כרגע אני לאט לאט מתנקה מכל הרעל הזה
אני לא לוקח גריגיר של כדור מסריח
בחיים לא אסכים שזה יקרה לי שוב
בחיים לא אסכים להפנות לאיזה בית חולים
לא משנה מה . זה לא יקרה
כי אני הרבה יותר חזק עכשיו ואני לא אתן לשטיות לשהתלט עליי . אני יודע מה היו התצאות
בבקשה אנשים אתם לא רוצים לגמור ככה
חלק מאנשים נהיו זומבים מהכדורים פסיכיאטרים , נהיו אנשים אחרים לגמרי
המוח שלהם נשרף .
לעולם אבל לעולם אסור לשחק עם מוח של בנאדם
זה חולני זה מטורף . הרגשתי עם הכדורים שאנע הולך למות הרגשתי אחר לגמרי . לא זיהתי את עצמי
השמנתי ברמות מטרפות נהייתי חולה יותר
עשה אותי ..לא יודע כבר אין פשוט מילים לתאר מזה
תרופות פסיכיאטריות - עד שתיקח לא תבין
ןמקווה שאפחד לא אקח ולא אצטרך להגיע למצב הזה ... אני שובר שתיקה !! נימאס הרג אותי
זה הורג לאט לאט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה