ד"ר יהודה ברוך מנהל בי"ח אברבנאל לשעבר חשוד בניצול מיני של מטופלת

מנהל בי"ח אברבנאל לשעבר חשוד בניצול מיני של מטופלת , חן מענית , 21/1/18 , גלובס

הפרקליטות הודיעה לד"ר יהודה ברוך כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין קיום יחסי מין עם מתלוננת שהייתה מטופלת שלו

פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) הודיעה היום (א') לבאת-כוחו של ד"ר יהודה ברוך, מנהל בית החולים אברבנאל לשעבר, כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין עבירה לפי סעיף 347א לחוק העונשין - יחסי מין בין מטפל נפשי למטופל, אותה ביצע, על-פי החשד, במתלוננת שהייתה מטופלת שלו.



על-פי החשד, המתלוננת אושפזה בבית החולים אברבנאל בעת שהחשוד כיהן כמנהל בית החולים. בעת אשפוזה באברבנאל, נבדקה המתלוננת על-ידי החשוד ועל-פי המלצתו שוחררה לחופשה. בסמוך לאחר מכן, בהמלצת הוריה, שלהם היכרות מוקדמת עם החשוד, יצרה המתלוננת קשר עם החשוד, והשניים החלו בסדרת פגישות טיפוליות, שהתפתחו בהמשך לקשר רומנטי-מיני.

החשוד הוזמן להשמיע את טענותיו בהליך שימוע שיתקיים בפרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי), ככל שיחפוץ בכך.

המטופלת לשעבר שעמה קיים ברון יחסי מין היא מיה ברגר שחשפה את סיפורה. במאי 2016 התראיינה ברגר לחדשות 2 ברגר וסיפרה על עבירות המין לכאורה שביצע בה לטענה הפסיכיאטר ברוך, בזמן שהייתה מטופלת שלו ונמצאה במצב נפשי קשה - מצב שלדבריה הוא ניצל.

ד"ר יהודה ברוך מסר בתגובה: "כיוון שביקשתי לנתק את מערכת היחסים הרומנטית ביני לבין גב' ברגר - מערכת יחסים בהסכמה בין שני בגירים שהתנהלה בידיעתם ובברכתם של ד"ר תמי ברגר וד"ר יורם ברגר, הוריה של גב' ברגר - גב' ברגר שמה לעצמה למטרה לפגוע בי בכל דרך אפשרית. היא עשתה כן באמצעות הפצת שקרים, תלונת שווא למשטרת ישראל, תלונת שווא למשרד הבריאות וגם באמצעות פניות יזומות לעיתונאים בכלי תקשורת שונים - בדיוק כפי שאיימה שתעשה ערב ניתוק היחסים הרומנטיים בינינו.

"אני מבקש להדגיש כי ביני לבין גב' ברגר לא התקיימו יחסי מטפל-מטופלת שכן אני מעולם לא הייתי מטפל של גב' ברגר. ואכן, אין חולק כי גב' ברגר, או מי מטעמה, מעולם לא שילמה לי בעבור פגישות טיפוליות (שלא היו), אין גם חולק כי חלק מהמפגשים ביני לבין גב' ברגר נערכו בבית הוריה, ד"ר תמי ברגר וד"ר יורם ברגר. כל אלה (ואחרים) מעידים כי מדובר במערכת יחסים רומנטית ולא במערכת יחסים בין מטפל למטופלת.

"טרם התקבל בידי באי כוחי פירוט של החשדות המופנים כלפי. לאחר שהפירוט וחומר החקירה יתקבלו אצלי אתייחס לחשדות גופן במסגרת הליך השימוע בפני הגורמים המחליטים".

מנהל בי"ח אברבנאל לשעבר חשוד בניצול מיני של מטופלת , חן מענית , 21/1/18 , גלובס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה